Zdobądź dostęp do pakietu "BACK TO WORK!" jeszcze przez...

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds
KUP TERAZ >>>

Zdobądź dostęp do pakietu "BACK TO WORK!" jeszcze przez...

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Do wszystkich twórców online, konsultantów, trenerów i ekspertów, którzy chcą w końcu wrócić na właściwe tory swojego biznesu...

Wakacje dobiegły końca. Dzieci wróciły do szkół i przedszkoli. Ty wróć do działań biznesowych na PEŁNEJ... PETARDZIE! 🚀

Poznaj pakiet "BACK TO WORK!", dzięki któremu:

✅ znacząco zwiększysz sprzedaż w ostatnim kwartale, dzięki skutecznym webinarom sprzedażowym,
podkręcisz zaangażowanie swoich kursantów,

dokończysz zaległe projekty i zadania.

Dowiedz się więcej >>>

Do wszystkich twórców online, konsultantów, trenerów i ekspertów, którzy chcą w końcu wrócić na właściwe tory swojego biznesu...

Wakacje dobiegły końca. Dzieci wróciły do szkół i przedszkoli. Ty wróć do działań biznesowych na PEŁNEJ... PETARDZIE! 🚀

Poznaj pakiet "BACK TO WORK!", dzięki któremu:

✅ znacząco zwiększysz sprzedaż w ostatnim kwartale, dzięki skutecznym webinarom sprzedażowym,
podkręcisz zaangażowanie swoich kursantów,

dokończysz zaległe projekty i zadania.

Odkryj, w jaki sposób najlepsi twórcy online, eksperci i konsultanci pomnażają liczbę osób zapisanych na webinar, zwiększają frekwencję na żywo i zwielokrotniają sprzedaż... 

... nawet jeśli nie działali aktywnie w sieci przez kilka tygodni, miesięcy, czy lat.


Jesteś jedną z tych osób, które przez:

 

  • wysokie temperatury, 
  • zdjęcia znajomych z urlopów, 
  • późne chodzenie spać, 
  • poluzowanie diety (bo przecież były wakacje), 
  • pracę w otoczeniu dzieci, które ciągle czegoś od Ciebie chciały,
  • [wpisz swój powód],

zmniejszyła swoją aktywność (co odbiło się na wynikach), ale chce wrócić do poziomu sprzed wakacji? 

Jednak nie wiesz, od czego zacząć, żeby Twój powrót był dostrzegalny nie tylko przez potencjalnych klientów, ale i przez konkurencję? 

Posłuchaj tego: 

Wielu znanych twórców online, trenerów, ekspertów, marketerów i konsultantów działających zarówno w Polsce, ale i na świecie używa tej "metody", aby błyskawicznie wrócić na rynek.
Nawet po długiej nieobecności.

Korzystają z tego znani blogerzy, którzy zniknęli na wiele tygodni (z różnych powodów), aby powrócić, przypomnieć o sobie i pokazać konkurencji ich miejsce w szeregu. 

Korzystają z tego twórcy, którzy chcą odbudować i umocnić relacje z ludźmi zapisanymi na newsletter, oraz tymi, którzy śledzili ich w mediach społecznościowych. 

Ale to nie wszystko! 

Wracając do działania po wakacyjnym zastoju za pomocą tej metody, pieczesz nie dwie, nie trzy, ani nawet nie pięć pieczeni na jednym ogniu. Pieczesz ich dosłownie... cały wagon!

Wyobraź sobie, że robisz tę jedną rzecz i masz fundament do tworzenia treści (artykuły, posty, rolki, karuzele itp.). 

Wyobraź sobie, że ta sama rzecz powoduje wzrost zapisów na Twoją listę adresową. 

Wyobraź sobie, że przy okazji umacniasz swoją pozycję eksperta.

Wyobraź sobie, że natychmiastowo zwiększasz zaangażowanie w gronie potencjalnych klientów i część z nich zamieniasz na klientów. 

I możesz mieć to wszystko przy bardzo niskich, a nawet zerowych kosztach. 

To najpotężniejszy sposób, aby z przytupem wrócić na rynek, zyskać uwagę, poważanie i... KLIENTÓW 😎


O jakiej metodzie mówimy? 

Jedno słowo: Webinar.

"Co? Chcesz mi powiedzieć, że webinar zapewnia te wszystkie korzyści, o których napisałeś wyżej?" 

Dokładnie tak!

Zobacz:

LISTA ADRESOWA


Aby dostać link do transmisji ludzie zostawiają swój mail. 


To powoduje, że Twoja lista rośnie. W momencie startu zapisów, nie potrzebujesz nic więcej poza stroną zapisową. 


Ebooka musisz wcześniej napisać i złożyć. 


Video musisz nagrać i zmontować. 


Checklisty musisz zrobić i oprawić graficznie. 


Webinar możesz zacząć szykować później. Już po uruchomieniu zapisów 😎 

TREŚCI 


Robisz webinar "7 metod na....". 


Nagranie z webinaru możesz udostępnić w całości. 


Ale możesz też wyciąć najciekawsze fragmenty i publikować jako rolki. 


Możesz też zrobić transkrypcję i zrobić z tego artykuł. 


Albo... 7 mniejszych artykułów. 


Albo kilkanaście postów 😊 


Dodatkowo mogą z tego powstać posty karuzelowe oraz infografiki. 


BOOM! 💣 Nagle pojawiasz się w wielu miejscach, w wielu formatach. Dla wielu osób nagle "jesteś wszędzie".


POZYCJA EKSPERTA


Pomyśl o jakimś znanym ekspercie. O kimś, kto robi szkolenia, sprzedaje kursy online, ebooki itp.


Masz? 


Kolejne pytanie - czy ta osoba robi live'y lub webinary? 


Na 99% odpowiedź brzmi: TAK. 


Na webinarach eksperci dostarczają konkretną wiedzę i dzielą się unikalną perspektywą. 


Jest interakcja z uczestnikami, są odpowiedzi na pytania. 


Jest rozwiązywanie problemów i pokazanie narzędzi.


To wszystko razem sprawia, że zaufanie do Ciebie, i do tego co robisz, rośnie błyskawicznie. 

Wykładam karty na stół...

Wszyscy jesteśmy tu dorośli, mamy biznesy i chcemy na nich zarabiać więcej, prawda?


Szanuję Twój czas, dlatego nie zamierzam się z Tobą drażnić, dlatego od razu przejdę do konkretów.


Jeśli:

Chcesz wrócić do działania na pełnej petardzie, bo konkurencja zaczęła się rozpychać, 


Chcesz reaktywować swoją listę adresową i followersów z mediów społecznościowych, 

Szukasz nowych źródeł przychodów i chcesz mieć do firmy gotowy do wdrożenia system JAK NAJSZYBCIEJ,


Chcesz przyciągnąć na webinar więcej ODPOWIEDNICH osób – które nie trzasną drzwiami, gdy zaczniesz sprzedaż + chętnie sięgną po portfel,


Chcesz robić webinary bez wpadek i fakapów rujnujących sprzedaż i reputację. 


A dodatkowo... 


Chcesz zbudować wewnętrzne źródło klientów, którzy będą wracać po kolejne Twoje produkty,

Zależy Ci na tym, by umocnić pozycję w swojej niszy, jako ktoś, kto dostarcza wysoką jakość, a nie tylko sprzedaje,

Chcesz zbudować wewnętrzną ARMIĘ ambasadorów, którzy będą rozgłaszać i reklamować Twoje kursy na prawo i lewo,


i jeszcze:

Chcesz poznać skuteczne techniki i narzędzia, które pomogą Ci dokończyć "rozgrzebane" lub porzucone projekty.

... to mam dla Ciebie wyśmienitą wiadomość!

Aby pomóc Ci szybko i z przytupem ruszyć przygotowaliśmy pakiet, którego nie mogą nazwać innymi słowami niż "mieszanka wybuchowa". 

Panie i Panowie! Przed wami pakiet, który nazwaliśmy:  


"BACK TO WORK!"

Zobacz, co otrzymasz w ramach pakietu "Back To Work!":

1. LICZY SIĘ WEBINAR

Webinarowy Multitool, dzięki któremu pomnożysz liczbę osób zapisanych na webinar, zwiększysz frekwencję na żywo i zwielokrotnisz sprzedaż.

Niektóre z rzeczy, które znajdziesz w środku: 


✅ Dostaniesz zestaw wyselekcjonowanych narzędzi, najlepszych praktyk i zaawansowanych strategii – ułożonych w zgrabny oraz powtarzalny proces. Dzięki temu Twój webinar przebiegnie bez wpadek i fakapów. 


✅ Otrzymasz mapę myśli oraz gotowe szablony do zaimportowania w Asanie, Trello, Click Up + wersja do druku.


Wszystko po to, aby łatwiej i szybciej przydzielać poszczególne zadania zespołowi i mieć proces przygotowania webinaru z głowy.


✅ Spojrzysz na organizację swojego webinaru z lotu ptaka i od razu ulepszysz te miejsca, w których Twoje pieniądze są przepalane.


✅ Z poukładanym procesem przechodzisz przez kolejne punkty i masz pewność, że w ferworze przygotowań – nie pominiesz kluczowych rzeczy.


Procedura dochodowego webinaru na zasadzie kopiuj-wklej (od promocji po sprzedaż), aby do ostatniej kropelki wycisnąć czwarty (i najgorętszy) kwartał 2023... Niektórzy tylko w grudniu generują większą sprzedaż niż przez cały rok razem wzięty!


Nauczysz się doskonalić proces webinaru i odpowiadający mu wzrost zysków – w razie pojawienia się trudności szybko je wyeliminujesz, bo wiesz gdzie i jak szukać np. problemów z niskimi zapisami.


Potrzebujesz się upewnić, że strona zapisu na pewno będzie konwertowała? Otwierasz mapę i sprawdzasz nasze najskuteczniejsze szablony stron (niektóre konwertowały na ponad 60%!).


Ludzie się zapisują, ale nie przychodzą? Sprawdzasz co konkretnie zrobić PRZED WEBINAREM, aby zmaksymalizować frekwencję.


Chcesz maksymalnie nakręcić publikę i sprawić, aby przestępowali z nogi na nogę, czekając na Twój webinar? Otwierasz BANK POMYSŁÓW, gdzie czeka na Ciebie ponad 30 pomysłów, z których każdy ma co najmniej kilka podpunktów z przykładami postów, grafik, reklam i wiele, wiele więcej (ten dział to czyste złoto). 


Jeśli Twój kolejny webinar wygenerowałby 200% tego, co zazwyczaj na nim zarabiasz – to ile by to było dla Ciebie warte?


Jak mocno cenisz swoją reputację i czy chcesz narażać ją na szwank z powodu wpadek oraz fakapów podczas organizacji wydarzenia online?


Przypuszczam, że jest to znaaaacznie więcej niż ....

WARTOŚĆ: 297 zł

Ale to nie wszystko! Zawsze staram się dawać moim klientom więcej, niż oczekują, dlatego dostaniesz jeszcze fantastyczne bonusy!

🔥 Bonus #1: Analiza jednego z moich najskuteczniejszych webinarów 

Postanowiłem więc krok po kroku pokazać Ci, co i jak zrobiliśmy na jednym z naszych najlepszych webinarów, aby wygenerować łącznie kilkaset tysięcy złotych. 

🔥 Bonus #2: E-maile z kampanii kursu Liczy się Kampania, za które zapłaciłem 17,000 zł. 

Bez ukrywania opowiem Ci, dlaczego właśnie takie komunikaty stworzyliśmy oraz co konkretnie kryje się pod ich „maską”. 

🔥 Bonus #3: Kalkulator „6 filarów webinaru”

Gratis otrzymasz również specjalny kalkulator (Excel), w którym krok po kroku wyliczysz sobie, o ile więcej zarobisz – poprawiając dany filar przy organizacji webinaru (i to bez zwiększania budżetu reklamowego!). 


Chcesz zobaczyć Webinarowy Multitool od środka?

Włącz video poniżej i zobacz, co dokładnie czeka na Ciebie na platformie kursowej.

A co o "Liczy Się Webinar" mówią kursanci?

Webinarowy Multitool, dzięki któremu pomnożysz liczbę osób zapisanych na webinar, zwiększysz frekwencję na żywo i zwielokrotnisz sprzedaż.

Niektóre z rzeczy, które znajdziesz w środku: 


✅ Dostaniesz zestaw wyselekcjonowanych narzędzi, najlepszych praktyk i zaawansowanych strategii – ułożonych w zgrabny oraz powtarzalny proces. Dzięki temu Twój webinar przebiegnie bez wpadek i fakapów. 


✅ Otrzymasz mapę myśli oraz gotowe szablony do zaimportowania w Asanie, Trello, Click Up + wersja do druku.


Wszystko po to, aby łatwiej i szybciej przydzielać poszczególne zadania zespołowi i mieć proces przygotowania webinaru z głowy.


✅ Spojrzysz na organizację swojego webinaru z lotu ptaka i od razu ulepszysz te miejsca, w których Twoje pieniądze są przepalane.


✅ Z poukładanym procesem przechodzisz przez kolejne punkty i masz pewność, że w ferworze przygotowań – nie pominiesz kluczowych rzeczy.


Procedura dochodowego webinaru na zasadzie kopiuj-wklej (od promocji po sprzedaż), aby do ostatniej kropelki wycisnąć czwarty (i najgorętszy) kwartał 2023... Niektórzy tylko w grudniu generują większą sprzedaż niż przez cały rok razem wzięty!


Nauczysz się doskonalić proces webinaru i odpowiadający mu wzrost zysków – w razie pojawienia się trudności szybko je wyeliminujesz, bo wiesz gdzie i jak szukać np. problemów z niskimi zapisami.


Potrzebujesz się upewnić, że strona zapisu na pewno będzie konwertowała? Otwierasz mapę i sprawdzasz nasze najskuteczniejsze szablony stron (niektóre konwertowały na ponad 60%!).


Ludzie się zapisują, ale nie przychodzą? Sprawdzasz co konkretnie zrobić PRZED WEBINAREM, aby zmaksymalizować frekwencję.


Chcesz maksymalnie nakręcić publikę i sprawić, aby przestępowali z nogi na nogę, czekając na Twój webinar? Otwierasz BANK POMYSŁÓW, gdzie czeka na Ciebie ponad 30 pomysłów, z których każdy ma co najmniej kilka podpunktów z przykładami postów, grafik, reklam i wiele, wiele więcej (ten dział to czyste złoto). 


Jeśli Twój kolejny webinar wygenerowałby 200% tego, co zazwyczaj na nim zarabiasz – to ile by to było dla Ciebie warte?


Jak mocno cenisz swoją reputację i czy chcesz narażać ją na szwank z powodu wpadek oraz fakapów podczas organizacji wydarzenia online?


Przypuszczam, że jest to znaaaacznie więcej niż ....

WARTOŚĆ: 297 zł

Ale to nie wszystko! Zawsze staram się dawać moim klientom więcej, niż oczekują, dlatego dostaniesz jeszcze fantastyczne bonusy!

🔥 Bonus #1: Analiza jednego z moich najskuteczniejszych webinarów 

Postanowiłem więc krok po kroku pokazać Ci, co i jak zrobiliśmy na jednym z naszych najlepszych webinarów, aby wygenerować łącznie kilkaset tysięcy złotych. 

🔥 Bonus #2: E-maile z kampanii kursu Liczy się Kampania, za które zapłaciłem 17,000 zł. 

Bez ukrywania opowiem Ci, dlaczego właśnie takie komunikaty stworzyliśmy oraz co konkretnie kryje się pod ich „maską”. 

🔥 Bonus #3: Kalkulator „6 filarów webinaru”

Gratis otrzymasz również specjalny kalkulator (Excel), w którym krok po kroku wyliczysz sobie, o ile więcej zarobisz – poprawiając dany filar przy organizacji webinaru (i to bez zwiększania budżetu reklamowego!). 


Chcesz zobaczyć Webinarowy Multitool od środka?

Włącz video poniżej i zobacz, co dokładnie czeka na Ciebie na platformie kursowej.

A co o "Liczy Się Webinar" mówią kursanci?

2. LICZY SIĘ ZAANGAŻOWANIE

Jeżeli chcesz mieć prawdziwe efekty i na tym zarobić, to musisz zadbać o ZAANGAŻOWANIE Twoich uczestników. To słowo klucz. Zaginiony puzzel w układance Twojego biznesu online.

Brakujący trybik, bez którego Twoja maszyneria biznesowa będzie coraz głośniej zgrzytać, aż coś w niej pierdyknie i się rozsypie.


Oto co znajdziesz w środku:


Dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie Twoich kursantów, aby szybko przerobili kurs do końca… nawet jeśli są zawaleni obowiązkami?


Poznasz, czym jest microlearning i zasada „1 = 1/krok”. Dzięki temu zaczniesz tworzyć mocno angażujące lekcje (przynajmniej o 17% skuteczniejsze niż standardowe).


Dostaniesz SZABLON maila powitalnego, który tylko uzupełnisz o swoją nazwę kursu i GOTOWE! To ważne, aby uczestnik, który rozpoczął kurs, uniknął poczucia: „Hm… czy na pewno kupno tego kursu było dobrą decyzją?”. Dzięki temu unikniesz niezadowolenia i zwrotów.


Zrozumiesz, w jaki sposób możesz pomóc Twoim uczestnikom zaplanować naukę. Dzięki temu poczują się zaopiekowani i, co za tym idzie, wzrośnie szansa, że naprawdę przerobią kurs do końca i polecą Cię dalej!


Jakie jest 5 rzeczy, które musisz powiedzieć we wstępie do modułu, aby skutecznie zmotywować do dalszego przerabiania kursu.


Na czym polega idea nisko wiszących owoców i dlaczego ta jedna krótka sekcja najmocniej determinuje, jak potoczą się losy Twojego klienta.


Wzmocnisz zaangażowanie kursantów − żeby nie tylko skutecznie się uczyli, ale też świetnie przy tym bawili i chcieli więcej.


Po wdrożeniu tych rzeczy w Twoich kursach zacznie się magia. Klienci będą mieć lepsze wyniki. Przejdą transformację. Dzięki temu budujesz bezcenną rzecz − zaufanie. To powoduje, że później, gdy tylko wspomnisz o nowych produkcie, możesz spodziewać się takich wiadomości: 


Jeśli zrobisz angażujący kurs, to tworzysz sobie wewnętrzną ARMIĘ ambasadorów, którzy jednocześnie będą lojalnymi klientami.

WARTOŚĆ: 297 zł

Chcesz zobaczyć "Liczy Się Zaangażowanie" od środka?

Włącz video poniżej i zobacz, co dokładnie czeka na Ciebie na platformie kursowej.

A co o "Liczy Się Zaangażowanie" mówią kursanci?

Jeżeli chcesz mieć prawdziwe efekty i na tym zarobić, to musisz zadbać o ZAANGAŻOWANIE Twoich uczestników. To słowo klucz. Zaginiony puzzel w układance Twojego biznesu online.

Brakujący trybik, bez którego Twoja maszyneria biznesowa będzie coraz głośniej zgrzytać, aż coś w niej pierdyknie i się rozsypie.


Oto co znajdziesz w środku:


Dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie Twoich kursantów, aby szybko przerobili kurs do końca… nawet jeśli są zawaleni obowiązkami?


Poznasz, czym jest microlearning i zasada „1 = 1/krok”. Dzięki temu zaczniesz tworzyć mocno angażujące lekcje (przynajmniej o 17% skuteczniejsze niż standardowe).


Dostaniesz SZABLON maila powitalnego, który tylko uzupełnisz o swoją nazwę kursu i GOTOWE! To ważne, aby uczestnik, który rozpoczął kurs, uniknął poczucia: „Hm… czy na pewno kupno tego kursu było dobrą decyzją?”. Dzięki temu unikniesz niezadowolenia i zwrotów.


Zrozumiesz, w jaki sposób możesz pomóc Twoim uczestnikom zaplanować naukę. Dzięki temu poczują się zaopiekowani i, co za tym idzie, wzrośnie szansa, że naprawdę przerobią kurs do końca i polecą Cię dalej!


Jakie jest 5 rzeczy, które musisz powiedzieć we wstępie do modułu, aby skutecznie zmotywować do dalszego przerabiania kursu.


Na czym polega idea nisko wiszących owoców i dlaczego ta jedna krótka sekcja najmocniej determinuje, jak potoczą się losy Twojego klienta.


Wzmocnisz zaangażowanie kursantów − żeby nie tylko skutecznie się uczyli, ale też świetnie przy tym bawili i chcieli więcej.


Po wdrożeniu tych rzeczy w Twoich kursach zacznie się magia. Klienci będą mieć lepsze wyniki. Przejdą transformację. Dzięki temu budujesz bezcenną rzecz − zaufanie. To powoduje, że później, gdy tylko wspomnisz o nowych produkcie, możesz spodziewać się takich wiadomości: 


Jeśli zrobisz angażujący kurs, to tworzysz sobie wewnętrzną ARMIĘ ambasadorów, którzy jednocześnie będą lojalnymi klientami.

WARTOŚĆ: 297 zł

Chcesz zobaczyć "Liczy Się Zaangażowanie" od środka?

Włącz video poniżej i zobacz, co dokładnie czeka na Ciebie na platformie kursowej.

A co o "Liczy Się Zaangażowanie" mówią kursanci?

3. "JAK DOKOŃCZYĆ ROZPOCZĘTE PROJEKTY I ZADANIA?"

👉 Męczy Cię to, że wiecznie z dużym zapałem zaczynasz i rozgrzebujesz nowe projekty, ale z czasem je porzucasz? 

 

👉 Prześladują Cię niedomknięte projekty i zadania? 

 

👉 Masz poczucie, że Twoje życie to jedna wielka seria niedokończonych spraw?

 

Sam mam milion pomysłów na minutę, setki pomysłów na podcasty, nagrania, webinary, kursy i szkolenia - mówiąc wprost: jestem w gorącej wodzie kąpany. 😅

 

Dzisiaj ja i moi współpracownicy jesteśmy znani z tego, że "dowozimy". Dostarczamy to co było obiecane, w takiej jakości, w jakiej było obiecane, w terminie, jaki był obiecany.

 

Dlatego zapraszam Cię serdecznie na mini-szkolenie online, na którym pokażę Ci jak sobie z tym poradzić. 

 

Dzięki “Jak dokończyć rozpoczęte projekty i zadania”:

 

✅ Poznasz 3 niesłychanie skuteczne techniki, które pomogą Ci dokończyć "rozgrzebane" lub porzucone projekty. 

 

✅ Wytłumaczę, dlaczego ambitne cele, ból, wysiłek, dyscyplina, krew, pot i łzy (bo przecież "no pain no gain") sprawiają, że więcej osób PORZUCA projekty, zamiast je dokończyć. 

 

✅ Poznasz elementy kulturowe powodujące, że porzucasz projekty, które miały zarobić kokosy - prawdopodobnie nieświadomie je stosujesz. 

 

✅ Dowiesz się jaki jeden nietypowy element zwiększa szansę ukończenia projektu aż o 43%! 

 

✅ Poznasz największą przeszkodę na drodze do dowiezienia projektu / zadania do samego końca (i jak się z nią rozprawić za pomocą strategii udowodnionej naukowo).

 

Co dokładnie dostaniesz:

 

➡ Nagranie video - nagranie z webinaru, zamieszczone na platformie,

➡ Wersję mp3 - możesz słuchać online, lub pobrać na własne urządzenie,

➡ Mapę myśli -  na podstawie której naszykowane było to szkolenie, 

➡ Checklistę - dzięki niej szybko i bezbłędnie zastosujesz wskazówki z tego nagrania podczas kończenia obecnych i planowania kolejnych projektów.

WARTOŚĆ: 97 zł

Bartek, jaka jest cena?

Podsumujmy, co otrzymasz, gdy zdecydujesz się na ten pakiet:

✅ Liczy Się Webinar - wartość: 297zł

✅ Bonus #1: Analiza niemal minuta po minucie najlepszego webinaru - wartość: 999zł

✅ Bonus #2: E-maile z kampanii Liczy się Kampania - za które zapłaciłem 17,000 zł

✅ Bonus #3: Kalkulator „6 filarów webinaru” - wartość: 97zł

✅ Liczy Się Zaangażowanie - wartość: 297zł

✅ Jak dokończyć rozpoczęte projekty i zadania - wartość: 97zł 

Całkowita wartość pakietu (nie uwzględniając bonusów) wynosi 691zł.

Natomiast tylko do 21.09. do 22:00 możesz go mieć prawie 30% taniej, czyli za jedyne...

497zł

⏰ Po tym czasie pakiet znika ze sklepu ⏰

TAK! Chcę ten pakiet! >>

30-dniowa gwarancja satysfakcji = zero ryzyka

Jak przy każdym moim produkcie, tak i w przypadku pakietu "Back To Work", chroni Cię moja żelazna gwarancja satysfakcji.

I jeśli z jakiegokolwiek powodu (lub bez powodu), poczujesz, że to nie jest dla Ciebie – powiedz słowo, a zwrócę Ci każdą zainwestowaną złotówkę. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od zakupu napiszesz na kontakt@liczysiewynik.pl z taką prośbą.

Ale to nie wszystko, ponieważ w przypadku "Liczy Się Webinar" daję Ci GWARANCJĘ EFEKTÓW!

Jeśli korzystając ze wskazówek, które znajdziesz w Webinarowym Multitoolu – nie zwiększysz swoich wyników o 100% względem tych, jakie osiągasz obecnie – oddam Ci pieniądze.  

Tak, dobrze widzisz. Albo ta wiedza przyniesie Ci efekt, albo oddaję kasę. Co więcej, GWARANCJA EFEKTÓW obowiązuje Cię aż przez 60 dni!

Tak więc ryzyko finansowe jest dla Ciebie zerowe. A jeśli się zastanowić, to właściwie, ja ryzykuję tu znacznie więcej, bo udostępniam Ci wszystkie materiały od razu.

FAQ

1. Kiedy, w jakiej formie i na jak długo otrzymam dostęp do materiałów z pakietu?

Po tym, jak złożysz i opłacisz zamówienie, natychmiast na Twoją skrzynkę mailową wysyłamy login i hasło do platformy. Wystarczą 2 minuty, aby założyć konto, a potem możesz się logować na wybrane hasło.

Dostęp do kursów będziesz mieć bez limitu czasowego – to znaczy co najmniej tak długo, jak będzie funkcjonowała moja firma (ale raczej na rychłe zamknięcie się nie zapowiada) ;)


2. Czy są jakieś dodatkowe koszty?

Krótko: Nie ma żadnych dodatkowych kosztów. Obszerniej: Wszystko, czyli np. hosting domeny, wsparcie techniczne są wliczone w cenę. Czyli płacisz tyle, ile widzisz na tej stronie.


3. Czy "Liczy Się Webinar" to jest kolejny kurs o tym, „jak robić webinary”?

Nie! Domyślam się, że nie uśmiecha Ci się przerabiać kolejnego wielogodzinnego kursu wideo o podstawach webinaru, z którego wyłuskasz parę wskazówek.

Ciężko znaleźć czas, aby wszystko czytać, oglądać i analizować. Przypuszczam, że wolisz dostać pigułkę i po prostu odhaczać po kolei wszystkie elementy.

I właśnie taką pigułkę – kompletny proces webinaru – masz tutaj! :)


4. Czy otrzymam fakturę za ten zakup i czy mogę tę inwestycję rozliczyć jako koszt?

Oczywiście. Prowadzę firmę od 11 lat i wystawiam faktury. Jedyne, co musisz zrobić, to podczas składania zamówienia zaznacz opcję „chcę otrzymać fakturę”, a następnie uzupełnij dane do niej. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie i wysłana do Ciebie mailem.

Uwaga! Jeśli chcesz otrzymać fakturę na firmę spoza PL, zapoznaj się najpierw z
tą stroną.


5. Ile czasu zajmie mi wdrożenie i zastosowanie wiedzy z tego pakietu?

Wszystkie kursy przygotowujemy tak, aby móc z nich korzystać od razu po zakupie.

Kilka minut po opłaceniu zamówienia otrzymasz dostęp do platformy i możesz działać :)

Czas wdrożenia jest zależny od tego, jakimi zasobami już teraz dysponujesz i czy tworzysz coś od zera, czy tylko za pomocą tych materiałów to ulepszasz.


6. Pierwszy webinar lub pierwszy kurs dopiero przede mną… Czy powinienem to kupować? Chyba na ulepszenia przyjdzie czas później, co nie?

No właśnie nie do końca. Ten Webinarowy Multitool nie tylko pozwala dopracować proces, ale przede wszystkim zadbać OD POCZĄTKU, aby Twój webinar okazał się sukcesem. 

Przede wszystkim, eliminujesz przypadkowość. Pomyśl, czy nie byłoby dobrze przygotowywać się do webinaru i mieć świadomość, że wszystko jest ogarnięte i nic nie wysypie się po drodze?

Dzięki temu nie tracisz pieniędzy i czasu, aby później z rozgoryczeniem patrzeć na statystyki zapisów, frekwencji, czy sprzedaży. 

Pamiętaj również, że jeśli 1-2 pierwsze webinary pójdą średnio, to ciężko będzie nakłonić ludzi, aby przyszli kolejny raz. 

Natomiast jeśli zrobisz swój pierwszy kurs i nie zadbasz, o to, aby uczestnicy przerabiali go do końca, to… nie powiedzą Ci, co masz ulepszyć. Dlatego warto zająć się tym już teraz. Zachwyć ich od początku, zamiast dawać „odgrzewany kotlet”, który Twoja konkurencja serwuje na co dzień.


7. Nie prowadzę własnych webinarów, ale przygotowuję i obsługuję je dla klientów - czy to odpowiedni produkt dla mnie?

Tak! Otrzymasz tu konkretną i przetestowaną procedurę, dzięki której zyskujesz solidną przewagę konkurencyjną. Obecnie niewiele jest bowiem osób na rynku, które potrafią skutecznie ogarnąć zaplecze webinaru.

Co więcej, dzięki szablonom na Asanie, Trello – Click Up – łatwo wydelegujesz poszczególne zadania do odpowiednich specjalistów. 

Także, jeśli jesteś wirtualną asystentką, projekt managerem, czy też prowadzisz agencję i chcesz zwiększyć wyniki sprzedażowe klientów – to Webinarowy Multitool jest dla Ciebie.


8. Czy ten pakiet ma jakieś wady, o których powinienem wiedzieć?

Tak, a konkretnie dwie rzeczy…

Po pierwsze: "Liczy Się Webinar" to NIE JEST wielogodzinny kurs dla początkujących o tym, jak robić webinary. Dlatego, jeśli takiego szukasz, to warto przemyśleć zakup. Chociaż z drugiej strony, warto mieć takie narzędzie w zanadrzu, bo jeśli zamierzasz robić webinary, to prędzej, czy później się przyda, a teraz jeszcze przez kilka dni jest niższa cena.

Jeśli Twój proces webinaru jest poukładany, a same wydarzenia biją rekordy zapisów, frekwencji i sprzedaży, to lepiej przeznaczyć te pieniądze na coś innego. 

Po drugie: Jeśli jesteś osobą, która lubi siąść do godzinnego wykładu i uczyć się jednym ciągiem, to w "Liczy Się Zaangażowanie" mogą Cię trochę drażnić ultrakrótkie, 10-minutowe lekcje. Z drugiej strony, dzięki temu szybciej i łatwiej przerobisz kurs… nawet jeśli obecnie masz supernapięty grafik i brak czasu.


9. A co jeśli…

Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania, pisz śmiało na: kontakt@liczysiewynik.pl :)